Badeværelse

Hej vi skal vådrums behandle vores badeværelse gulv og dét kan kun gå for langsomt med at tørre . Hvor tørt skal det være , eller hvilket produkt skal jeg købe for dét tørre hurtigt for vi kan ikke undvære det for længe . Jeg tænker om der findes ligesom flise klæb der er hurtigt tørrende men bare som behandlingen inden fliser skal på gulvet.
Håber i kan være behjælpelige

Lifekeeper
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lej et komplet toilet for 129,- pr. dag.
https://cito-as.dk/wp-content/uploads/2021/08/5ff629834b27594cdf275b9c_Badmobil_ver_1.pdf
Nej dét er ikke tanken . Mere om der fandtes noget hurtigt tørrende eller skal det være gennem hærdet før man lægger fliser

Lifekeeper
Du kan vådrumssikre med en cementbaseret vådrumssikring, som smøres på den ene dag og dagen efter lægger du dine fliser. Fliselimen skal også have en halv dags tid til at tørre, før der kan gås på gulvet.

fase
Lip vs30 har ved andet lag en tørretid på 12 timer ved normal indendørs temp, Alfix 2k tager ca det halve men er noget bøvl at arbejde med.
Hvis du går på det før det er hærdet ordentligt ødelægger du det.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Okay super vi har købt noget hurtigt tørrende flise klæb fra lip det 2-3 timer så dét tørt. Men jeg takker vi prøver os frem👍😇

Lifekeeper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis