Gode skruetvinger ?

Hej
Jeg har 4 skruetvinger og kan godt bruge 4 ekstra. 
Dem jeg har, hedder Bessey som jeg købte for 15 år siden og er godt tilfreds med dem, men jeg tror den model er udgået. 
De 3 modeller jeg har måler 10-15 og 20 cm på langs og kæberne rager 8 cm ud til siden. 
Jeg har prøvet Silvans billigste model i 20 kr marked og skal ikke have flere af dem :-). 

Kan I anbefale noget godt og billigt? 


15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bauhaus (og sikkert andre også) har Bessey skruetvinger de er af rimelig kvalitet i forhold til prisen, synes jeg.
Jeg har lige købt en på 1250mm
og så et par kant tvinger, synes de er ret smarte, monteres på en alm. skruetvinge. L I N K


Vi prøver igen, i morgen --
Vil også anbefale Bessey. Jeg har en god stak af 80 x 160 mm, mindes de koster omkring 120 kr stykket i Bauhaus.
Det koster desværre at købe gode tvinger, men i den rigtige kvalitet holder de næste evigt 🙂

Med venlig hilsen

Anders

Det er lidt synd med en sammenligning imellem en 20 krs skruetvinge og så en til 200 kr. Der er mange gode fabrikater i den prisklasse. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Nu vil jeg kun anbefale produkter jeg kender, så derfor Bessey.
Samt at trådstarteren havde nogle af dem i forvejen, men ikke var klar over om de stadig var på markedet.
De laver iøvrigt også en bedre udgave, mener også  Bauhaus har dem, men så koster den noget mere.



Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Men skal det være billigt så har Biltema faktisk nogle der er rimelige, jeg skulle bruge 8 stk. 200mm ekstra til et enegangs projekt, som ikke skulle spændes ret hårdt.
De kostede 34.95 kr stykket...
Jeg blev faktisk positivt overrasket, og bruger dem nu jævnligt, da jeg ikke har ret mange små skruetvinger, men en del større som jo kan være uhåndterlige.
L I N K
 

Vi prøver igen, i morgen --
Mange tak. 
Jeg har bestilt dem som je_ns har anbefalet først.  
Jeg har fået de nye skruetvinger.
Det sorte er støbejern, tror jeg . Er det godt?
På de gamle jeg har er det lavet af zink.


Tror det er det samme som dem du har i forvejen, der er kun overfladebehandlingen der er anderledes, er ret sikker på begge er støbejern.


Vi prøver igen, i morgen --
Dine gamle er med ubehandlet eller galvaniseret (svært at se) støbejern.
Zink er et blødt metal, der har meget begrænset styrke, så det er de med garanti ikke lavet i. :-)

 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis