Afløb lugter af bæ

Hej 

Jeg er lige flyttet ind i ny lejlighed og derved er der afløb hvor af der kommer kloak lugt. Ser afløbet sådan som det skal være? Der er rør fra vandhanen og rør fra afløb som kommer ind i det hul. Der er der så vand som lugter. Jeg undrer mig over at der er ikke nogen lugtspære, der er bare hul med vand. 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du stikker hånden ned i vandet sp kan du sikkert mærke en kant som du kan få fingeren op i dette er din vandlås
mfrost skrev den 25-03-2022 20:10:34

Hvis du stikker hånden ned i vandet sp kan du sikkert mærke en kant som du kan få fingeren op i dette er din vandlås

 Når jeg får fat i den.. hvad skal jeg så gøre? Er det fordi der sidder snavs?

du kan ikke få vandlåsen op det er en støbt enhed men prøv med noget afløbsrens… 
Dit afløb er i øvrigt konstrueret forkert, da der er limet en ramme på et gammelt afløb. Denne løsning giver en k3 i en tilstandsrapport.

Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 25-03-2022 21:27:10

Dit afløb er i øvrigt konstrueret forkert, da der er limet en ramme på et gammelt afløb. Denne løsning giver en k3 i en tilstandsrapport.

 Hvad kan jeg gøre ved det? Den tidligere ejer siger at badeværelset autoriseret og lavet i 2021. Hvem skal jeg kontakte som skal se disse fejl?

Annonce
Men konstruktionsfejlen har næsten 100pct sikkert intet med lugtgenen at gøre.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 26-03-2022 12:03:32

Men konstruktionsfejlen har næsten 100pct sikkert intet med lugtgenen at gøre.

 Hvem er det jeg skal have fat i som skal se om der er fejl?

Du skal have en udtalelse fra en fagmand, som beskriver problemet, samt løsningsforslag og omfang.

Så tager du fat i mægler, og retter krav mod sælger, som hæfter for fejl og mangler i 10år, med mindre der er udført tilstandsrapport, hvilket man normalt ikke gør for lejligheder.

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis