Fliser/højtryksrenser

Hej 
Vi har lige købt vores første højtryksrenser samt en patio terrassevasker. 
Jeg har prøvet den i vores orangeri hvor vores vindruer har ligget på fliserne. 
Vi nåede ikke at fjerne dem sidste år. 
Jeg har ikke kunne fjerne det, og ved ikke om fliserne er ødelagt eller om jeg skal bruge et eller andet først. 
Har I et godt råd? 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken maskine har du købt?
Mange "hobby maskiner" er i bund og grund bare en avanceret vandhane.
Der skal noget smæk bagved, og noget flow, ellers kan vandstrålen ikke fjerne skidtet, men husk at gen-forsegle fliserne bagefter, ellers bliver det endnu være næste år.

 

Inderholder pakken ikke en powerspeed-/ tornado-dyse, det er en dyse hvor vandstrålen roterer, prøv den i stedet for terrassevasker.
Men som Steensen siger, husk at forsegle fliserne bagefter.                                              

Jo men den ene falder hele tiden af. 
Jeg må lige prøve igen, og så købe noget forsegler.
Skal man ikke bruge noget flise vask af en art
Annonce
Du kan sagtens sætte fliserne i blød i noget grundrens, eller anden god sæbe, og så give den en tur af renseren bagefter.

Vi prøver igen, i morgen --
Hvis dysen falder af, så tilbage til sælgeren med den.
Okey..... Men tak for hjælpen ihvertfald. 
👍👍😁😁
Jeg har en 150 bars, og den kan kun med tornado dyssen fjerne alger og skidt m.m. fra mine herrer gårds sten. Sætter jeg terrasse renseren på, så skal det kun være løst mudder og blade hvis den skal fjerne det ordentligt.

 

Jeg købte den egentlig fordi datteren havde et stoppet wc. Så jeg tilkøbte en kloak slange til men det hjalp ikke en hatfis.
Og nu er jeg nået dertil hvor jeg har en højtryksrenser, kloakrenser slange og patio cleaner jeg ikke kan bruge til noget. 
Så jeg påtænker at sætte det hele til salg. 
Jeg troede faktisk jeg kunne bruge sådan en til mere, men jeg synes at den ødelægger for meget. 😒
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis