Fliser/højtryksrenser

Hej 
Vi har lige købt vores første højtryksrenser samt en patio terrassevasker. 
Jeg har prøvet den i vores orangeri hvor vores vindruer har ligget på fliserne. 
Vi nåede ikke at fjerne dem sidste år. 
Jeg har ikke kunne fjerne det, og ved ikke om fliserne er ødelagt eller om jeg skal bruge et eller andet først. 
Har I et godt råd? 
Hej  Vi har lige købt vores første højtryksrenser... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
MrSantino skrev den 26-03-2022 21:23:52

Jeg købte den egentlig fordi datteren havde et stoppet wc. Så jeg tilkøbte en kloak slange til men det hjalp ikke en hatfis.
Og nu er jeg nået dertil hvor jeg har en højtryksrenser, kloakrenser slange og patio cleaner jeg ikke kan bruge til noget. 
Så jeg påtænker at sætte det hele til salg. 
Jeg troede faktisk jeg kunne bruge sådan en til mere, men jeg synes at den ødelægger for meget. 😒

De små højtryksmaskiner er i min optik "kun" at lave en lille vandhane med tryk ud af f.eks. en palletank med regnvand, bortset fra de ikkekan levere ret meget flow.
Du skal op i de større modeller, og men prisen følger med, så der er noget spark bagved vandstrålen, og noget mængde af vand også, ellers svarer det til at bruge dine lunge til sandblæsning af huset, med en af ungernes sandkasse skovle.

Tilbehøret du har købt kan du stadigvæk godt bruge, du skal bare købe en af de større modeller af højtryksrenser, i mine øjne mindst 140bar, ellers er der ikke spule effekt nok.
Din pattio cleaner og din kloark renser kan arbejde med op til 160bar så vidt jeg husker.

Tak for hjælpen Steensen. 
👍👍😊
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også