Ny ledning på Caravaggio P1

Har skiftet mange ledninger på fatninger, men Caravaggio har sørget for at gøre det svært. Ledningen har en mindre diameter, så den indkøbte standard stofledning kan ikke bruges. 

Der kan købes en original ledning (6 meter) til lampen, men den koster kr. 395 - lidt dyrt når jeg kun skal bruge ca. 1 meter. Har dog set den på tilbud til kr. 315, men synes stadig det er en vild overpris.

Nogen der har stået med samme udfordring, og har fundet en god løsning?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har lige opdaget min caravaggio hedder P0, problemet er dog det samme   
Velkommen til.
Har du ikke et billede af fatningen og dens ophæng.
Alle de steder jeg søgte på nettet skriver de absolut intet om fatningen ud over at det er en LED der sidder i.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
PinkHenrik skrev den 23-03-2022 14:57:48

Velkommen til.
Har du ikke et billede af fatningen og dens ophæng.
Alle de steder jeg søgte på nettet skriver de absolut intet om fatningen ud over at det er en LED der sidder i.

Jeg har nok ikke beskrevet problemet godt nok, for fatningen er ikke det største problem. Det ligner en G9, som er svær at adskille, men en ny kan købes. Har set at flere fatninger kun kan bruges en gang, skal skiftes med ledningen.

Den største udfordring er lampen, hvor hullerne til ledningen er Ø5 mm, og det er for småt til en standard ledning. Har set elvvs.dk har en ledning der er Ø5 mm, men er usikker på om den passer. Skal nok helst være lidt mindre, og hvis den i praksis er lidt mere end 5 mm, så kommer den ikke igennem.

Har søgt efter en tynd stofledning, men desværre ikke fundet en løsning. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis