Toilettet bobler.....

Toilettet bobler.... Luft der kommer udefra bobler op i toiletkummen.... Det bobler en periode, stopper og kommer igen... Det skete her mens der blev badet. Men kan også ske uden brug af bad og toilettet.

Forsøgte at trække ud i toilettet. Resultat var at vandet stod højt i kummen og stod højt et kvarter måske en halv time... 

Toiletter virker normalt helt ok... Trækker ud alm osv. 

Nogen ide om hvad der er galt og hvordan det klares?? 

MVH Njord
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stoppet kloakrør.  Kan evt være faldet sammen.
Fat i en kloakmand/vvs´er

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Enig, det bobler i toilettet når der er vandforbrug mod samme afløb? Så er der blokade længere ude i systemet.
Er der en brønd til spildevand udenfor huset hvor man kan se om der er gennemgang?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Har ikke styr på hvordan afløbene ligger og samles.... 
Men der er forbindelse til køkkenet da vasken her havde dårligt af træk også.
Der er renset i den tilgængelige del i køkkenet, vandlåsen i baddet. Og PT er der alm afgang fra toilettet... Og så fik afløbet en spand vand med kautisk soda. Lige nu er alt ok, men må vorvente at skulle have afløbet spulet hvis ikke det holder. Jeg vil se om ikke der ligger kloak tegninger på weblager, huset er fra omkring 1960 og ombygget i flere omgange, så kan være ændret i flere omgange siden.   

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis