Jeg har for nyligt hyret en håndværker til at lave dræn og terrasse ved mit sommerhus. Aftalen var at jeg betalte up front for materialer og efter endt arbejde for timer. Der er udarbejdet et budget som vi begge har underskrevet. Jeg overførte penge til materialer til både dræn og træ. Jeg skulle nok få kvitteringen næste dag fik jeg at vide. Materiale til dræn kom og jeg skal ikke kede jer med hvor meget der gik galt i den proces. Et job der var takseret til 2 dage tog 7 dage og er endnu ikke færdiggjort. Da håndværkerne så i sidste uge blev væk i to dage uden forklaring fik jeg nok og opsagde samarbejdet. Jeg har nu bedt om enten at få returneret penge for træ eller få det leveret. Det kommer i næste uge får jeg at vide, men når jeg Beder om kvittering eller at få at vide hvor det kommer fra svarer han ikke. Så jeg tror naturligvis ikke på at materialet er købt. Mit spørgsmål til Forumet om der er nogen der ved hvordan jeg står. Jeg har jo den underskrevne kontrakt samt bevis på overførsel.
Jeg vil være rigtig glad hvis nogen herinde kan guide mig