For få minutter siden gik 2 stikkontakter i udu, mens mange andre synes at køre fint videre, komfur, strøm på badeværelse, fyr og lys i stue er ok.
har bare 2 kontakter nu, som ikke virker, hvor køleskab sad i en, og pc i en anden, så nok ikke direkte forbundet men måske under jorden.
Kan jeg formode dyr har bidt i dem under huset? Det er beton i området stikkontakter er, og jeg ved ikke om der er hulrum dyr kan bevæge sig i, mure er hulmurs isoleret udvendigt.
Er det forsikring eller en elektriker man kontakter?