Bygge et redskabsskur Rækkehus - Regler?

Hej, 
Vi er de glade ejere af et fint ende rækkehus med tilstødende lille grønt areal som i princippet er grundejerforeningens, men vi er på generalforsamlingen blevet enig om at fordele de tilstødende områder til de nærliggende huse. Det vil sige, at vi hver især har råderet samt vedligeholdes pligt på disse områder.

Vi vil meget gerne bygge et mindre redskabsskur på ca. 6 kvm beliggende op af vores ende gavl. 
ca. 2 meter fra skel (skur højde max 2,5 m) Markeret med rød. 

Spørgsmålet går dog på bebyggelsesprocenten. Umildbart kan jeg ikke få det til at give mening da vores grund er meget lille ift m2 bebyggelse der er, altså vi har en meget høj bebyggelsesprocent.
Derudover kan jeg læse mig til at sekundære bygninger kan fratrækkes de første 20 m2, men dette overstiger vi også allerede? (carport 17 m2  + skur/udehus 5m2) 

Jeg kan slet ikke få regnestykket til at gå op hvis man kigger på de gængse regler omkring bebyggelse, og derfor ved jeg ikke om vi overhovedet må bygge sådan et skur og stadig overholde reglerne?  

Vi har fra vores forening fået grønt lys, så længe relevante regler og krav er overholdet.  

Mvh Casper

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis