Hej
Jeg er i gang med projekt tilslutning opvaskemaskine som driller. Den er købt brugt og den 3 vejrhane der fulgte med passer ikke på vores rør. Jeg ville derfor skrue røret til det varme vand på igen, men kan nu ikke. Den vil ikke gribe fat.
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få røret på igen?
Og hvad skal jeg bruge for at kunne forbinde opvaskemaskinen?
Hilsen Sofie