Hej!
Nogle der har erfaringer med emfang og ekstern motor på loftet?
Jeg har tænkt mig at købe en silverline emhætte til ekstern motor og i huset jeg snart overtager sidder der en Thermex loftmotor.
Nogle der har erfaring med om dette kan køres sammen.
På forhånd tak Vh. Nichlas