Skifte kontakt fra dæmper til afbryder

Hej, jeg er ved at skifte kontakt fra en dæmper til en helt almindelig afbryder men bliver forvirret over symboler ikke er de samme, kan nogen hjælpe en novice? - der går 2 hvide ind og en rød i nul i nuværende opstilling.

Billede 1 er nuværende, billede 2 er ny afbryder LK Fuga og Billede 3 er forside på nuværende afbryder.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De 2 hvide i hullerne ved "pil ind" og den røde i en af hullerne ved "pil ud"
kaw skrev den 10-03-2022 16:16:48

De 2 hvide i hullerne ved "pil ind" og den røde i en af hullerne ved "pil ud"

Ja, det er rigtigt.


fase
Super tusind tak for hjælp til et nok dumt spørgsmål, og her kommer et til,:) hvordan holdes ledninger fast i den nye?- i den gamle blev de jo spændt
hvordan holdes ledninger fast i den nye?- i den gamle blev de jo spændt.
Ledningerne holdes fast af en fjederkontakt, som du udløser ved at trykke på den tilsvarende udløserknap.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis