Hej, jeg er ved at skifte kontakt fra en dæmper til en helt almindelig afbryder men bliver forvirret over symboler ikke er de samme, kan nogen hjælpe en novice? - der går 2 hvide ind og en rød i nul i nuværende opstilling.
Billede 1 er nuværende, billede 2 er ny afbryder LK Fuga og Billede 3 er forside på nuværende afbryder.