Kun varmt vand i én hane ad gangen?

Hej.. vi er begyndt at døje med at vi kun kan få varmt vand i én hane ad gangen. Før hen kunne vi fylde badekaret til junior imens en var i brusebad og den anden måske endda vaskede op, altså 3x varmt vand på en gang.. nu kan vi ikke have gang i 2 varme haner uden vandet bliver lunken eller kold?
Inden jeg tager fat i en vvs mand vil jeg bare loge høre om der skulle side en eller flere med et godt bud?☺️

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der stor trykforskel på det varme og det kolde vand? (ved åben hane).

Søren O
Det er rart at vide forinden hvor varmen kommer fra. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Fjernvarme og varmeveksler thermix one

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Er det noget jeg kan undersøge, eller er det en vvs mand ☺️

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Sidder der ikke en tryk måler du kan aflæse? send et billede af varmeveksleren. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvor gammel er varmeveksleren. Fejlen kan ligge i en tilkalket veksler eller reguleringsventilen. Et billede af veksleren ville være fint.

fase
Ja, hvis trykket ikke tabes, så er det simpelthen fordi vandet ikke når at få overført til sig nok varme. Så strømmen af vand er for høj i forhold til det varme varmeveksleren kan afgive.

Så problemet ligger på varmeveksler eller fjernvarme siden. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Her er billeder af den uden låg, jeg kender ikke til alderen på den.. røret der står F på tænker jeg er fremløb, og det er varmt. Min kæreste har dog lagt mærke til at vores gulvvarme i bryggers ikke er varmt mere, og det er sådan noget ældre noget hvor det køre på retur, jeg ved ikke om de 2 ting kan hænge sammen? ☺️


Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis