Slettet

slettet
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, der er nok nogen der ikke lige har set overskriften, eller titlen på siden tongue !!!

Vend tilbage når i har en hjemme side der beskriver lidt om jeres produkt, hvad det indeholder osv.....

Jeg har også set andre annoncere med lignende priser, også for murstens huse.... Men så er der måske afsat 30.000,- til indkøb af inventar ( listepriser ) og 12.000,- til alle hårdehvidevarer ( listepriser )....

Gulvbelægning måske 80,-/kvm monteret....... Det er ALT for lidt....

Det ved de fleste af os jo også at det holder ikke en meter... Men nogen kan man jo lokke til truget..... men vil vi drikke ?????

PS. Det staves vist "Sibirsk lærk"

PPSS. Hvad siger " Tulberg, Christina Reinhard Sønderby Torv 19, st. tv, 2630 Taastrup" til at I har "lånt" hendes telefon nummer ?????? (indhentet på www.krak.dk d. 12/2-2004)

MVH Njord
Så vidt jeg kan se er der ikke meget GDS over indlægget, så hvad det laver her ved jeg ikke :roll: , men det vil da være irriterende hvis det her forum blev en reklamesøjle for alverdens produkter :? .

Hvis du gerne vil reklamere for dit produkt må du garanteret gerne betale for at få en reklame på siden, ellers kom tilbage når der er masser af gode råd til de entusiastiske der gerne selv vil prøve at lave hus.

Bonden
Total fed hjemmeside der.. den signalere virkelig professionalisme.... NOT :shock:
Jeg har også stor erfaring med rejseaktiviteter. Men mest i områder med vand, strand og kølige øl...

klassikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis