Hvordan fikser jeg det her? :)

Hej alle sammen.

Vi har ikke særlig meget varme i vores radiatorer efter vi fik skiftet en termostat på en af radiatorerne og jeg har en formodning om at den her på billedet er skyld i det, men jeg kan simpelthen ikke få den på igen. Er der nogen der ved hvordan man får den igen? :)
Vores radiatorer har lidt varme men jeg er træt af at vi ikke kan få varmet huset op :( 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds.
Der er vel ingen tvivl om at den skal trykkes let på og så skal den blanke ring skrues fast. Er der ikke gevind på ventilen ( det er lidt svært at se) 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Så nu har jeg fået den tingest på igen, men der er stadig næsten ingen varme i nogen af radiatorerne :( Nogen der har en ide hvad det så kan være ? 
Det er en motorventil du har “bøvlet” med. Der må sidde en elektronisk styring der skal sørge for at aktivere ventilen. Prøv at aflæse de forskellige temperaturer i styringen.
Tror ikke det har noget med udskiftningen af termostaten på radiatoren at gøre, hvis der ikke har været tappet vand a& anlægget. I så fald kunne problemet skyldes manglende udluftning af radiatorer m.v. Hvad siger manometret ved din trykekspantionsbeholder?

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis