Hejsa,
Jeg har en stor gammel fryser stående i kælderen. Vi har aldrig kørt med den, og vi har alligevel boet i huset siden 2001 - så der er en god chance for at fryseren er fra 80'erne eller 90'erne og derfor fyldt med FREON. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig har fantasi til at forestille mig hvordan den nogensinde er kommet derned - og endnu mindre hvad det vil kræve at få den op... så kan man splitte sådan een ad på en smart måde uden vinkelsliber ? Er der et særligt trick til at få inderbeklædningen af og så måske ligesom angribe den indefra ? eftersom der ikke rigtig er skruer udvendigt. Og hvordan får jeg på en sikker måde afmonteret kompressoren uden at få hverken forfrysninger eller forgifte mig selv ???