Korsbondance stikkontakt Finndan 3 02-03-2022 15:50 Hej Har brug for lidt hjælp er i gang med at skifte et gammel stikkontakt med korsbondance til en nyere model.... men hvordan skal ledninger side i den nye 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 02-03-2022 16:10 Jeg gætter på at de to hvide i den gamle kontakt sidder i klemmen mærket P. De hvide placerer du i klemmen mærket med en rød pil ind. Den blå og den gule forbinder du en i hver af klemmerne med pil ud.Og så kan jeg ikke dy mig for at fortælle, at en stikkontakt er en man kan sætte et stik i. Den du har er en afbryder. fase
ev elmand 30539 7480 04-03-2022 13:22 Fabrin skrev: Jeg gætter på . . . .Så den der sidder i P skal ind ved klemmen med den røde pil ind. Uanset hvilken farve den har. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)