Korsbondance stikkontakt

Hej 
Har brug for lidt hjælp er i gang med at skifte et gammel stikkontakt med korsbondance til en nyere model.... men hvordan skal ledninger side i den nye 


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg gætter på at de to hvide i den gamle kontakt sidder i klemmen mærket P. De hvide placerer du i klemmen mærket med en rød pil ind. Den blå og den gule forbinder du en i hver af klemmerne med pil ud.
Og så kan jeg ikke dy mig for at fortælle, at en stikkontakt er en man kan sætte et stik i. Den du har er en afbryder.  

fase
Super jeg takker 😃
Hmm kan se at den blå sidder i P
Fabrin skrev: Jeg gætter på . . . .
Så den der sidder i P skal ind ved klemmen med den røde pil ind. Uanset hvilken farve den har. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis