Revner i terrazzogulv

Hej flinke mennesker.
Jeg har et spørgsmål som ikke handler så meget om at gøre det selv, men jeg tænkte det stadig kunne være et relevant sted at spørge.
Jeg har planer om at få renoveret badeværelset i min lejlighed som jeg købte i 2018. I den forbindelse havde jeg for nyligt en håndværker på besøg for at inspicere badeværelset. Han påpegede at nogle revner i terrazzogulvet var en vandskade og sagde at jeg burde ophøre med at anvende bruseren indtil det er repareret. Jeg vil helst reparere gulvet i forbindelse med renoveringen, men pga. travlhed blandt københavnske håndværkere, bliver det nok først om et halvt år fra nu. Jeg har vedhæftet et par billeder af revnerne. Hvor alvorligt ser det ud? Kan det holde til vandpåvirkning nogle måneder endnu, eller skal jeg for sikkerheds skyld få ordnet gulvet, selvom det så skal laves om senere? Skaden har været der før jeg flyttede ind. Jeg bor på stueetagen, men der er vist kælderum under.
Tusind tak for råd.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I den kontekst, ville jeg bare købe en tube silikone og putte i revnen..  tror I andre ikke det holder?

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Køb noget plastic padding og spartel det i revnen, slib det efterfølgende med fint sandpapir.

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også