Vaskemaskine Bo Gert Nielsen 4 27-02-2022 10:40 Min whirlpool oprejst vaskemaskine lækker vand ud ved tromlen en gang imellem. Det sker som regel når der er heavyrock load i maskinen så som håndklæder. Er der noget jeg kan gøre eller er det en ny maskine der skal til. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 27-02-2022 13:06 Du kan købe et nyt leje / simering sæt. Det består af 2 lejer og så en simering ( gummitætnings ring 9 ved akslen.) Det er en større operation da du skal have adskilt dele af maskinen bagfra, remskive (som jeg ikke kan se) skal tages af og de gamle lejr m.m. afmonteres.Desuden er der en lille risiko for at akseln har fået en slitage så den nye simering ikke kan tætne ordentlig.Men søg på lejesæt specielt til din model hos Nettoparts, Brøndum elektro eller en anden resevedels sælger til hårde hvidevarer. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Bo Gert Nielsen Trådstarter 4 01-03-2022 13:31 Er der et sted hvor jeg kan se hvordan jeg griber sagen an. Jeg har ikke nogen aftrækker hvis det er det der kræves.Men en beskrivelse eller tegning så er jeg langt.