Priser på materialer

Hej "gør det selv folkens"
Hvis du har læst et af mine tidligere indlæg kan du se at jeg er ved at restaurer et ælder hus fra 1890.

I denne forbindelse køber jeg en masse materialer og det bliver efterhånden en dyr sag. Jeg her fx lige undersøgt prisen på thermisol g150 gulvisolering, og det koster min 200 kr pr m2, og hvis jeg skal bruge thermisol varmeplader koster disse 280 kr pr m2. (det syndes jeg er maget dyrt)

Mit hus ligger i nærheden af Roskilde, er der nogle der kender nogle billige trælaster eller er der nogle der har erfaring med at købe materialer i Sverige, kan det betale sig og hvem skal man kontakte??

Mvh
Michael
Hej "gør det selv folkens" Hvis du har læst et af... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
en god billig maling til træhus kan du få i harald nyborg eller jem og fix.

til dit murværk vil jeg anbefale cempexo, det er ikke det billigste men det er godt.
Jeg kan godt forstå man vil spare penge og ha det billigste, men det er ikke altid det bedste at gøre, jeg er sikker på der er flere herinde der vil bakke mig op i det.
Med hensyn til byggematerialer er det ikke altid klogt at købe det i udlandet da det ikke er afstemt til vores klima, eller godkendt til brug herhjemme.
på den anden side hvis alle købte varer fra udlandet ville vores lokale tømmerhandler jo lukke og slukke, eller varerne ville blive meget dyrere end de er.
men som andre har gjort få et tilbud lav en konto, så vil i få meget mere i rabat, men gratis bliver det nok aldrigwink
Citat fra Mary-dyt-båt

Hej,

Jeg skal igang med at male mit hus - en nypudset bungalow - der blev pudset sidste år og har stået ubehandlet siden.

Hva' er bedst silikat maling eller olie-emulision ? - Der er ingen tvivl om at det SKAL være en diffusionsåben maling - men hvad er bedst - og lettest at få et pænt reslutat med ?

- Jeg kan bedst lide en helt ensfarvet mur - ikke med alle de der nuanceforskelle...

- OG hvor i alverden køber man malingen til en fair pris ? - Det er jo hundedyrt!

På forhånd tak for svar ;o)

Hilsner fra Mary Dyt Båt


Hej Mary dyt.båt

Silikatmaling ville jeg nok anvende.
Har gennem tiden talt med forskellige malere og murere, flere sværger til produktet KAIM, som er en maling med molekyler som ligger i flader og overlapper hinanden. Hvad angår priser er jeg ligeså polsk som du, men du må igang med at søge på hjemmesiderne...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også