Hej
Min fryser er gået "kold", bare ikke kold nok...
Relæ brummer og klikker så hvorefter der ikke sker noget i en tid, Relæ forsøger så atter at starte motor uden held. Motor bliver varm, men den kører ikke.
Har testet kondensator (4µF) som var ok (men kan den alligevel være gal så den ikke forskyder frekvensen så motor drejer?)
Startrelæ er skiftet. uden nogen virkning.
Så er der termostat, som jeg endnu ikke har fundet - hvordan tester jeg den?
Hvad skal jeg ellers teste? Har målt på motor, den viser modstand (kan ikke tallene) når jeg måler over 2 ben af gangen.
Så at EV elmanden har svaret på et lign. spm. så måske han ser det her også :-)