Emhætte går i stå

Jeg har en Thermex Emhætte model DH1021B-HI
Når jeg tænder min emhætte på f.eks. trin 1 el. 2, lyder det som om den har svært ved at starte, og hvis den starter går den ud igen efter 5-10min.
Så kan jeg prøve at skrue op på trin 3 el. 4 og give den noget mere gas, som kommer den igang igen, og det er faktisk kun på trin 3 el. 4 den kan blive ved med at køre uafbrudt uden at gå i stå.
Nogen der har et bud på hvad der kan være galt, er det styringen el. motor'en der er ved at stå af ?
Mvh. Carsten
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kontroller om din motor drejer let og ubesværet rundt 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det kan være modstanden i regulatoren, der er stået af eller din blæser er fyldt med fedt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis