Hejsa jeg har købt mig en mindre trailer som jeg gerne vil lave høje sider på - dels fordi at det i sig selv har mange fordele men også fordi jeg tænker at jeg kan bruge den som en mini camper i forbindelse med overnatning på fisketure etc. Jeg vil gerne gøre lidt ud af det så det bliver en lidt utraditionel trailer. De høje sider vil jeg lave i trykimprægneret træ og male det, men kan jeg også male selve traileren? Her tænker jeg med en pensel og noget metal maling for at kunne få et ens udtryk. Traileren er i galvaniseret stål. Bliver det noget juks eller kan jeg undgå at det skaller af? Hvis det ikke er en god ide at måle traileren er der så nogle som kender til noget maling i en grå/sølv farve til træet som ikke adskiller sig alt for meget fra det galvaniseret look?
Bonus spørgsmål;
Er det lovligt at montere et reservehjul på bagenden af sin trailer? (Det vil jo stikke lidt udover selve konstruktionen)
Jeg vil gerne have monteret 2 ruder i de høje sider på lang siden. Gerne et tonet plastik vindue. Har søgt lidt uden held men kan ikke finde noget jeg kan bruge. Har overvejet plexiglas og ligge solfilm på eller hører en ophugger om han har nogle små tonede bilruder liggende? Jeg går ikke udfra at der er regler for om der må monteres et vindue på en trailer?