Skifte indvendige tagrender på Johan Christensen villa

Vi har et dejligt hus tegnet og bygget af Johan Christensen i 1972. Det står originalt og vedligeholdt med de smukke magnipartier og sternbrædder. Jeg har i flere år forsøgt at holde tagrenderne tætte med noget foliebelagt asfalttape, men er ved at tabe kampen. Jeg vil derfor gerne skifte de eksisterende zink tagrender med nogle andre (ger i alu og fortsat skjulte). Er der andre der har gjort dette og hvordan?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke nogle billeder af tagrenderne, så det er til at se, hvordan de er indbyggede?

fase
På vores Johan Christensen hus fra 1972 har vi droppet de skjulte tagrender og monteret nogle synlige zink-tagrender. De er så dimensioneret til fremtidens mængder regnvand   

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Her er et par billeder af placering/udførsel af vores nuværende tagrender. De er udført i zink, men revner jævnligt i samlingerne formentligt p.g.a. varmeudvidelse. De er nu også begyndt at revne i bunden (90 graders buk).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis