Hej,
jeg er i gang med at udskifte en gammel elinstallation
Det var oprindeligt 2 enkelte kontakter til lamper. kun fase og 0 ingen jord.
Jeg har sat en dobbelt kontakt i stedet og det virker fint.
Jeg vil så gerne have en dobbelt stikkontakt ind også.
Har fasen på plads med en lus og har forbundet 0 til et af de 2 lampesteder men det virker ikke.
kan nogen hjælpe mig med et forslag til dette
se foto
vh. Ellert