Sjovt fund under badekar

Er i gang med badeværelses-projekt og har revet det gamle ned. Under badekaret fandt jeg en gammel cigaretpakke. Pris 4,20 kr 🤣

Noget bud på hvor gammelt badeværelset har været? Tidligere ejer har boet her siden 1979 og har ikke ændret badeværelset. Så det er ældre end det. Huset er fra 1936. 

Mvh. AllanE
Er i gang med badeværelses-projekt og har revet... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Apropos spændende fund. Min hustru arbejdede for snart ret mange år siden i butik i det gl. Kbh. Der havde mange år tidligere været bagindgang via en baggård/trappeopgang. Den var også mange år før blændet med en plade inde fra butikken, som benyttede rummet til lager. Nu var der så uden held forsøgt indbrud fra trappeopgangen hvor døren, med brevsprække, sad.
Jeg siger jer der blev fundet spændende sager  mellem dør og blændplade, leveret af postvæsenet gennem en del år, indtil jeg tænker et geni blokerede brevsprækken. Alt dateret ca. tidlige 1900-tal. Kontante penge, håndskrevne bogholderiinformationer fra kunder og leverandører, bestillinger m.m.m. Butikken havde gennem mange år været materialist med egenproduktion af alt muligt til faget hørende.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis