Montering af Unidrain og kantisolering - hvordan skal det gøres?

Hej

Jeg skal have installeret et unidrain linjeafløb, men kan ikke gennemskue hvordan dette gøres korrekt i kombination med kantisoleringen.
Jeg satser på at støbe mit gulv, med en 10 cm høj og 20 mm dyb kantisolering, hele vejen rundt i kanten af gulvet for at slippe for kuldebroer fra væggene. Jeg laver en ramme, der hvor jeg senere vil montere min unidrain og støbe min bruseniche. Problemet er bare at der så vil være en kantisolering rundt i kanten af min ramme, hvor unidrainen skal monteres og på alle de videoer jeg har set, er der blot en helt plan væg uden nogen kantisolering. Så hvad skal jeg gøre for at min væg i brusenichen bliver helt plan, så jeg kan montere afløbet?

Hej Jeg skal have installeret et unidrain... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er fint med den vådrumsplade. Så vidt jeg husker fra din tegning så har du næsten en balsal til bruse kabine. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ok. Så bliver det sådan jeg gør.  Tak for hjælpen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også