Avanti plast hoveddør, udskiftning af glas minuteman 2 14-02-2022 12:04 Hej,Jeg har været så dum at ødelægge glasset i vores hoveddør, af mærket avanti plast. jeg troede det var en simpel sag at skifte, men jeg kan ikke få glaslisten af uden at det føles forkert.er der nogen der kan hjælpe? :-) 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 12981 14-02-2022 13:20 Listerne er bare klipset fast.Jeg fik skiftet en rude i et tilsvarende plast vindue, de brugte en bred spartel, satte den midt på listen, og gav spartlen et slag med en hammer, så sprang listen fri..Du skal holde spartlen i en vinkel. så den er så tæt på karmen som muligt. Vi prøver igen, i morgen --
minuteman Trådstarter 2 15-02-2022 14:01 je_ns skrev den 14-02-2022 13:20:04Listerne er bare klipset fast.Jeg fik skiftet en rude i et tilsvarende plast vindue, de brugte en bred spartel, satte den midt på listen, og gav spartlen et slag med en hammer, så sprang listen fri..Du skal holde spartlen i en vinkel. så den er så tæt på karmen som muligt. Det virkede sgu, tusinde tak for hjælpen!
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her