Vådrumsmembran som afslutning

Jeg skal have nogle skabe op i mit bryggers (med afløb). Skabene skal skjule gulvvarmen, så de skal aldrig væk igen. Der kommer 10cm fliser op langs soklen, men bag skabene, må man der nøjes med vådrumsmembran 10cm op?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer an på om det er våd - eller fugtig zone. Ved større badeværelser er det den viste afstand fra bruser medens det ved mindre eller smalle baderum er hele rummet. Når det er et bryggers er det afløbet der skal måles fra. Hvis du har mur og det er terrændæk uden nogen rum under behøver man ikke membran
Der hvor det er vådzone skal der være membran uanset om der kommer skabe. Der hvor der er fugtig zone behøver man ikke. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jeg har vådrumsmembran på det hele uanset hvad, spørgsmålet var mere om de der 10cm op ad væggen må nøjes med at være membran, eller om det SKAL være fliser udenpå :)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvis det er uden for de 50 cm fra afløb så behøver der ikke at være vådrums membran uanset argumentet om " evige" skabe.
Men et er jo lov og regler noget andet er sund logik. Der er ret meget forskel på vandsprøjt i et bryggers og et bad.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis