Kabelclips - &*@“+%

Skulle trække et nyt netværkskabel hos min datter. Det helt fint, indtil jeg opdagede, at en del af mine kabelclips har “skæve søm”, som gennemhuller netværkskabel!

Se foto, det er lidt sløret.

Nå, men min søn tjekkede kabelet, som heldigvis ikke havde taget skade, men kun var ramt i det yderste lag.
Jeg sorterede  “dræberclipsene” fra - troede jeg. 😕
Da jeg for 2. gang havde ramt midt i kablet, så valgte jeg at skrotte kablet, køre ud og hente et ny, samt NYE kabelclips. DE virkede.

Træd ikke på mine ledninger :o)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
#købtforbilligt :-p

Hellere leje end at bo på gaden.
Det her jeg ikke set før.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Hvor har du købt de kabel clips, for der skal man da være varsom med at købe dem. 
Manglede forleden nogle kabelclips til et 9 mm kabel, jem og fix er nærmeste butik, så købte en æske med 100 stk, samt 100 stk i en anden størrelse.
Fedt kun 14,50 pr æske, glæden varede lige til jeg kom hjem og skulle bruge dem, de var helt hårde og klemte ikke om kablet, og sømmene var meget korte.
Så de røg direkte i skraldespanden.

Forundeligt nok har Harald Nyborg nogle i god kvalitet, der koster ca 23 kr for 100 stk.

Det er de her Harald Nyborg sælger

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Tillex er god kvalitet, de samme jeg brugte i min tid som elektriker

Med venlig hilsen

Anders

Det var faktisk Tillex jeg købte som erstatning, og de virker helt fine.
Gennemgik lige resten af “dræberclipsene”, der var lige to med helt skævt monterede søm (som gik udad). De er forresten købt i en “rigtige tømmerhandel for ca. 3 år siden, og der er første gang i min g-d-s ”karriere“ jeg har set det (den er nok ca. 50 år).
Jeg overvejede at skrive til grossisten, men jeg har smidt de første defekte clips ud, så jeg gider ikke alligevel.  

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis