Minilæsser

Hej forum, 

Er ny på siden men er på udkig efter en minilæsser har hørt meget omkring en Croni minilæsser? Men ville høre om der var nogen af jer som havde erfaring med dem?

Link til den jeg har kigget på er her: Croni L-80

Tusind tak, og god aften

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kommer an på hvad den skal bruges til
ikke den stærkeste maskine , og bedst på fast underlag, 
men ellers en ret god maskine
Klausjensen1967 skrev den 12-02-2022 17:46:54

Hej forum,

Er ny på siden men er på udkig efter en minilæsser har hørt meget omkring en Croni minilæsser? Men ville høre om der var nogen af jer som havde erfaring med dem?

Link til den jeg har kigget på er her: Croni L-80

Tusind tak, og god aften

Jeg kender ikke den pågældende maskine, som i overhovedet ikke, så kan derfor være lidt i tvivl om hvor udbredt den er, og hvordan det er at få reservedele. Men ligner en meget skrabet billig model af avant. Personligt ville jeg nok hellere kigge på en avant, grundet det er lettere at få udstyr til, det er lettere at få reservedele, det er gennemtestet og virker. Er det prisen der skræmmer så find en brugt.

Men det kommer selvfølgelig i høj grad an på hvad du skal bruge den til. 
BTA Handyman skrev den 12-02-2022 22:41:12

Klausjensen1967 skrev den 12-02-2022 17:46:54

Hej forum,

Link til den jeg har kigget på er her: Croni L-80

Tusind tak, og god aften

Jeg kender ikke den pågældende maskine, som i overhovedet ikke, så kan derfor være lidt i tvivl om hvor udbredt den er, og hvordan det er at få reservedele. Men ligner en meget skrabet billig model af avant. Personligt ville jeg nok hellere kigge på en avant, grundet det er lettere at få udstyr til, det er lettere at få reservedele, det er gennemtestet og virker. Er det prisen der skræmmer så find en brugt.

Men det kommer selvfølgelig i høj grad an på hvad du skal bruge den til. 

der er nu ikke noget problem med at få reservedele og udstyr til den , maskinen er god nok

problemet med lige netop denne model er at den ikke har så stor en løftekapasitet og da den er meget kort , vælter den nemmere
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis