Opvaskemaskine -hul fra rust

Hej,

Jeg vil høre om nogen har oplevet at der er rustet hul indvendigt i en opvaskemaskine?

Jeg har en Gorenje opvaskemaskine der kun lige er over 1 år gammel. Meldte pludselig utæthed hvorfor jeg fejlmeldte den hos forhandleren.
Tekniker kom, mente det var bundsump/pakning der var fejl på og bestilte ny. Kom 3 uger senere for at installere og fandt så et kæmpe rustent hul indeni maskinen. Jeg tænker: ny maskine jævnfør købeloven, men Gorenje nægter da det siger det er en saltskade forårsaget af forkert brug fra min side.

(Jeg har nøje fulgt brugsanvisningen så er totalt uforstående).

Jeg er nysgerrig efter at vide om nogen har oplevet lignende, jeg troede ikke det var "en ting".
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke oplevet eller hørt om sådan et problem.
Du kan ikke umiddelbart kræve den ombyttet, men måske repareret gratis.
Måske dog et problem at den lige er over et år, se https://taenk.dk/raadgivning/reklamationsret-og-garanti/reklamation-hvem-skal-bevise-hvad

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hej!

Jeg har samme oplevelse! Købte en Asko opvaskemaskine for 8 måneder siden, har fulgt anvininger korrekt. Nu er der rusthul i bunden og producent siger at "det er min skyld, du har sikker ikke skyllet efter saltpåfyldning"

Har du fået den ombyttet eller bare købt en ny? :(
kofoednielsen skrev den 25-11-2022 11:30:36

Hej!

Jeg har samme oplevelse! Købte en Asko opvaskemaskine for 8 måneder siden, har fulgt anvininger korrekt. Nu er der rusthul i bunden og producent siger at "det er min skyld, du har sikker ikke skyllet efter saltpåfyldning"

Har du fået den ombyttet eller bare købt en ny? :(

 Jeg opgav og smed den ud og købte en ny. 😥

giv hullet en klat lim så er den kørende igen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis