El stikkontakt

Hej alle jer kloge mennesker :) er der en der måske kan hjælpe mig? Jeg har en garage med en masse stik, men bag den ene blinddåse eller hvad det hedder er der en masse ledninger, og der har jeg købt et stik eller hvad det hedder for istedet for det er en blinddåse så skal det være en stikkontakt. Der er MANGE ledninger bagved, men tænker at jeg skal klippe nogle af dem over og sætte i det nye stik (men hvilke)? Vedhæfter billeder så det måske giver lidt bedre mening for nogle af jer kloge hovedet :) 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis jeg siger hvis at der er brugt de normale farve så skal grøngul klippes og begge ikke de 2 huller mærket grøn blå klippes og begge i ved blå og brun klippes og begge i ved rød.
Der blev lidt trykfejl i svar fra mfrost som kan gør det lidt uklart
Den grøn/gule klippes, og monteres i ved grøn knap
Den blå klippes og monteres i ved blå knap
Den brune klippes og monteres i ved rød knap.
De er tilsyneladende så lange at der skal klippes et stykke af for at du kn få det til at være derinde det hele. .


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja hov det gik vist for hurtigt….. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis