Hej alle jer kloge mennesker :) er der en der måske kan hjælpe mig? Jeg har en garage med en masse stik, men bag den ene blinddåse eller hvad det hedder er der en masse ledninger, og der har jeg købt et stik eller hvad det hedder for istedet for det er en blinddåse så skal det være en stikkontakt. Der er MANGE ledninger bagved, men tænker at jeg skal klippe nogle af dem over og sætte i det nye stik (men hvilke)? Vedhæfter billeder så det måske giver lidt bedre mening for nogle af jer kloge hovedet :)