Er netop flyttet ind i en gammel herskabslejlighed med karnap og stuk. Karnappen har et gammel lampeudtag hvor jeg har tænkt mig at hænge en lampe på 4-5kg. Mit spørgsmål er, om det kan holde nu der ingen krog er? Den kommer kun til at hænge i aflastningsbøjlen nemlig. (Se billede nedenunder) er det forsvarligt?