Jeg har en el-skinne hvori jeg har monteret to lamper. Den ene lampe gik ud for noget tid siden, og jeg har ikke kunne få liv i den igen ved at skifte pære.
De er monteret med adapter i skinnen.
Jeg har prøvet at skifte adapteren med en nyindkøbt. Det virkede ikke. Jeg har udskiftet fatningen. Det virkede ikke. Jeg har skiftet lampen til adapteren der sad i den anden lampe - det virkede. Altså virker lampen med den gamle adapter som lampe nummer to sad i.
Sætter jeg derimod lampe to i den gamle adapter eller den nyindkøbte, så virker den ikke.
Jeg har prøvet med flere andre lamper, og alle virker i den samme adapter. Men ingen virker i hverken den gamle der døde, eller to nyindkøbte adaptere.
Altsp jeg har gang i to nyindkøbte og to gamle. Kun én løsning (den ene gamle) virker med alle lamper. Alle andre konfigurationer virker ikke.
Hvad fanden er problemet? Det eneste jeg kan komme på, er at det måske er skinnen? Men hvorfor helvede virker det så med den ene adapter hvis skinnen er defekt?
Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde en løsning...
Nogen ideer?