Er Mile hvidevare, et dårligt produkt ?

Når man læser om  problemer med hårde hvidevare, her på fora synes jeg Mile er i overtal.
Er det ved at være et dårligt produkt?

Vi prøver igen, i morgen --
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Miele har altid været bedst til vaskemaskiner og tørretumblere. Opvaskemaskiner osv. ville jeg holde mig fra, det er ikke deres kernekompetens.

Mile kender jeg ikke.

Nå ja en lille stavefejl, men håber i bære over med mig..

Jeg har både Miele vaskemaskine og tørretumbler, som begge er over ti år gamle, så jeg kan ikke genkende udsagnet om at det er dårlige produkter. Opvaskemaskinerne er i mine øjne på ingen måde så ringe, som Bent Andersen påstår.

fase
Det undre mig bare at mange af spørgsmålene, om hvidevare, omhandler defekter på Miele.
Men måske fordi folk med billigere maskiner i andre fabrikater, bare opgiver og køber nyt ??

Mange af de billige maskiner er ikke beregnede til f.eks. at skifte lejer i. Man skifter hele karet. Hvis du indregner løn til montør og reservedele, kan det ikke betale sig at reparere på en maskine til et par tusinde. Hvis den billige holder i syv år, er den tjenlig til udskiftning.

fase
Annonce
Så her forleden at Harald Nyborg havde en vaskemaskine på tilbud til 999 kr,
Det er lidt vildt man kan få en maskine til den pris.

S. Fabrin skrev den 07-02-2022 22:53:15

Opvaskemaskinerne er i mine øjne på ingen måde så ringe, som Bent Andersen påstår.

Dét har jeg vist aldrig påstået. Lad være med at skyde mig noget i skoene, Tak!

Men når det drejer sig om opvaskemsakiner og komfurer får man mere for pengene hos Siemens eller Bosch. Den høje pris hos Miele er kun i orden for deres vaskemaskiner og tumblere.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis