Hej
Jeg har haft en rotte i emhætten og er ved at skille den ad, for at dels rengøre og se om den har lavet skadet. Jeg ved den har været nede ved blæsermotoren og vil derfor gerne have skilt den ad, så jeg kan rengøre plastik komponenterne. Men der er ikke nogen oplagt måde at gøre det på - nogen der har erfaring?
Det er en Bosch emhætte (se billede)