Jeg skal skifte en Ballast, men hvor skal ledningerne tilsluttes - ballast ligner ikke 100% den gamle. Se billeder herunder. Den gamle ballast er den med ledninger tilsluttet.
A.
På den nye står der ikke N eller L som på den gamle, hvor strømmen kommer ind. Er det ligegyldigt om ledning N og L sættes i 1 eller 3 på den nye Ballast?
B.
På den nye er der kun 6 stik, så 2 ledninger skal kobles sammen. Ud fra det gamle billede - hvilke skal kobles sammen, evt. 2 & 6?
Og hvor skal de andre gamle ledninger kobles til den nye ballast? Skal fx 1->21 og 5->22?