Pop up, fjernelse

Hvordan fjerner man for stedse pop up, der kalder sig "shibforlulz.com".  Ordet Mc Afee indgår altid i teksten.



Neslein
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at se her

Fjern notifikationer

Der er beskrivelse af et program, som skulle kunne fjerne det, og bagefter viser de metoder til at gøre det manuelt i de forskellige browsere.
Når du skriver, at der altid står noget med Mcafee, går jeg ud fra, at det ikke er med vilje, at du har Mcafee på din pc.
De har nogle programmer, som desværre har det med at snige sig ind, uden at mange brugere bemærker det.
Så gå ind i kontrolpanel og under programmer skal du finde Mcafee og så afinstallere den der.


Kurt B. Andersen
Hvilken browser bruger du, når du har problemet? Er det Edge, Chrome eller ?

Kurt B. Andersen
Jeg bruger Microsoft Edge.



Neslein
Prøv følgende:
Åben Edge.
Klik på de 3 prikker oppe i højre hjørne.
Vælg "Indstillinger"
Klik på "Cookies og webstedstilladelser"
Rul lidt ned og vælg "Meddelelser"
Så får du 2 muligheder. Der er "Bloker" og "Tillad"
Gå ned ved tillad og fjern de hjemmesider, som har tilladelse.
Det gør du ved at klikke på de 3 prikker ud for hver hjemmeside, så der kommer en menu, hvor du kan vælge "Fjern".
Fjern dem allesammen.
Genstart computeren og se, om det har løst problemet.

Kurt B. Andersen
Annonce
Tak for den pæne opstilling. Desværre er kun de første tre trin gennemførlige. Cookies og webstedstilladelser og de efterfølgende kan jeg ikke finde.

Mvh. Neslein



Neslein
Ja, det forstår jeg så ikke, idet den måde har været brugt i Edge i lang tid.
Jeg kan så  kun henvise til en vejledning som ligger på youtube, hvor man viser det.
Men den er på engelsk, men du kan måske nok gætte dig til den danske oversættelse, og så prøve at følge den punkt for punkt. Umiddelbart ser det for mig ud til, at du bare skal finde samme sted som de klikker i din danske version, så burde du komme i mål.
Fjern notifikationer i Edge​​​

Kurt B. Andersen
Tusinde tak for hjælpen med en klar trin for trin fremgangsmåde. Jeg har nu ikke haft pop-ups i over to timer. Det er ikke sket siden midt i november. Jeg har haft en mand ude fra byen, men han kunne heller ikke fjerne dem.
Endnu en gang tak. Mvh. Neslein



Neslein
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis