Larmer duka meget?

Hej. 
Vi skal have renoveret kælder og har overvejet at få sat noget mekanisk ventilation op. Jeg har kig på Duka one, men er nu blevet i tvivl om hvor meget de larmer? specielt tænker jeg på om natten når man sover og lukker fugt ud vil de jo starte. Vil man blive vækket af det hele tiden? 
Mvh
Nis
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sover i i kælderen ? 

Man lukker ikke mere fuigt ud når man sover end ellers - snarere tværtimod.

 

Man lukker masser fugt ud når man sover, derfor der er fugt på ruden om morgenen. Det vil få Duka til at starte, som den jo er bygget til. I løbet af dagen er det jo lige meget med lidt larm, men om natten kan det vel være en generende. Ja vi laver gæsteværelser i kælderen. Den er hverken fugtig eller har radon og efter renovationen står den super lækkert. 
nisjensen skrev den 02-02-2022 13:34:34

Hej.
Vi skal have renoveret kælder og har overvejet at få sat noget mekanisk ventilation op. Jeg har kig på Duka one, men er nu blevet i tvivl om hvor meget de larmer? specielt tænker jeg på om natten når man sover og lukker fugt ud vil de jo starte. Vil man blive vækket af det hele tiden?
Mvh
Nis

Vi har en hvor vi sover det genere ikke, det har vi hurtigt vænnet os til, for mig er det lige frem en fordel med lidt baggrundsstøj, det fortrænger andre lyde.

Vores køre hele døgnet, på den lave hastighed, vi har den ikke på grund af fugtproblemer, men for at have dejlig frisk luft.

Vi prøver igen, i morgen --
Det er mig bekendt ikke fugtstyring på DUKA One.
Den skal køre hele tiden, da der ikke er spjæld i.
Vi har en i soveværelset, på laveste hastighed er det acceptabelt, men var helst foruden. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis