Hej, vi er lige flyttet i hus hvor der er en integreret opvasker, vi er dog super glade for den gamle vi havde som IKKE er integreret. Er der nogen her inde som ved om det er muligt at få et beslag eller er der en anden løsning hvor man kan smide en låge på en IKKE integreret opvasker? :D