Speciallæger

Jeg skulle bestille en tid hos en speciallæge, for noget som min egen læge ikke kunne klare.

Da jeg kom gennem tlf. køen fik jeg besked om, at jeg kunne få en tid i slutningen af marts, d.v.s. om 2 måneder!   
Hvorfor tror speciallæger, at man har en krystalkugle? Tingene når måske at gå i orden af sig selv.
Jeg prøver videre i morgen hos nogle af de andre på listen, dog uden at have det store håb.   

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg skulle bestille en tid hos en speciallæge, for... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fik en tid ved speciallæge nr. 2 den 22. Marts 2022! 😁

Træd ikke på mine ledninger :o)
Der er bestemt ingen der opfatter dit indlæg som nedgørende PinkHenrik, men det viser bare at sund fornuft og offentlig forvaltning ikke altid går hånd i hånd. Regionsdirektør Pernille Black Hansen (A) bekræfter hændelsesforløbet da puljen skulle fordeles.

Udredningsretten giver patienter ret til at blive undersøgt og udredt inden for 30 dage når de henvises til et sygehus. Udredningsretten betyder altså ikke at alle patienter skal udredes inden for 30 dage, men de skal have tilbuddet om at blive det, hvis det er fagligt muligt i det offentlige sundhedssystem.

Speciallæger er liberal erhverv, derfor kan der opleves længere ventetider som Bobenonot har oplevet.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis