Vinkel rør til hegn

Hejsa

Da min kone var levende opsatte hun dette kattehegn, hvor der er nogle metal rør der er vinklet. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad de hedder, eller hvor jeg kan få noget ligende.

Er der en som har et bud på dette?

Mvh Mads
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at få en smed til at bukke et stykke rør i den rette vinkel.

fase
Hej Fabrin. Jeg kender sku desværre ikke lige nogen smed, og tænker det blive et lidt for stort projekt hvis jeg skal til at betale en smed for at bukke nogle rør. Ved ikke hvad deres timeløn er, men den er vel ved at være pænt højt oppe.
Kender du så ikke en vvs'er. Han har også en rørbukker. Du skal jo under alle omstændigheder betale for materialerne. Ellers prøv i et byggemarked.

fase
Hej Fabrian. Tak for svaet igen.

Jeg kender desværre ikke særlig mange mennesker. Jeg må prøve at gå i et supermarked, og se om du har noget hvis der ikke komme andre forslag.
Kunne sådanne nogle vinkler være løsningen? Resten er standardrør som du selv skruer i.

Annonce
Har du prøvet, at søge på katteindhegning? Jeg har set det flere steder på Facebook i diverse kattesider.

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 

Nu er det ikke nemt at se dimensionen og hvordan det er sat fast. Men er det 1/2 " vandrør så kan man ret nemt bukke så langt et stykke ved at sætte det i en skruestik, i klemme omkring et hjørne eller lignende. Så må der bores huller til fastgørelse, det sidste er ikke alt for nemt i rundt emne. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis