Hej
Jeg har fået ny vaskemaskine, men det eneste stik der er hvor den skal stå (gammelt badeværelse i kælderen) er en flerpolet fladstiksdåse. Min gamle maskine som stod i huset havde et flerpolet fladstik.
Så spørgsmålet er, kan jeg bruge en adaptor eller skal jeg have en elektriker til at lave ny el?