Jeg har et problem med min 4 år gamle opvaskemaskine, som i forbindelse med en vask på 75 grader altid sætter vand ud i bunden af maskinen når den har kørt de første 120 minutter af programmet.
Hvis jeg demonterer den funktion, der kontrollerer om der er vand i bunden af maskinen, kan den køre hele programmet igennem uden andre fejl end ovenstående.
Den laver ingen fejl, når jeg kører et program på 40 grader - så det må være en speciel funktion der køres i de lange programmer.
Har for et par år siden skiftet afløbspumpen, skiftet et spændebånd ved slagen der forsyner spulemotoren med vand samt et par andre mindre problemer.
Kan nogen her hjælpe mig?
Birger