bimåler sat op men jeg syntes den tæller rigtigt meget hvis man som jeg er blevet oplyst at måleren tæller sadan at det første tal tæller op til 10 kwh før den skifter til tal nr 2 altså en hel omgang er 10 kwh
Billede viser hvor de 4 ledninger fra bimåleren er konektet..3 stk til en gruppe som hedder gammel tavle på 3x 25 amp og en går til en anden gruppe som hedder køkken 16amp
Kan nogen sige mig om det er korrekt.
Hilsen Inge