Bimåler til annekset

bimåler sat op men jeg syntes den tæller rigtigt meget hvis man som jeg er blevet oplyst at måleren tæller sadan at det første tal tæller op til 10 kwh før den skifter til tal nr 2 altså en hel omgang er 10 kwh
Billede viser hvor de 4 ledninger fra bimåleren er konektet..3 stk til en gruppe som hedder gammel tavle på 3x 25 amp og en går til en anden gruppe som hedder køkken 16amp
Kan nogen sige mig om det er korrekt.
Hilsen Inge

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skal fremgå af din måler om der er faktor på for at aflæse kWh. Prøv at tage billede af hele fronten af måleren.
Bimåleren eller hovedmåleren
Nederste billede 123 Kw (122,8)
Øverste billede 140 Kw (140,5)

Søren O
Sidste ciffer tæller kWh og ikke 10 kwh ad gangen. Søren aflæsninger er rigtige. det du betegner som første ciffer er sidste ciffer, som kWh x 1.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis