Hvordan skal jeg tilslutte eb lampe her? slimjim 6 7100 23-01-2022 14:08 Hej,Lampeproblemet igen..Jeg har prøvet at få tilsluttet en loftslampe til dette men kan lys som ikke går at slukke eller intet lys. Nu har jeg også fået al el i dette værelse udkoblet :( Hjælp! Jim 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 23-01-2022 14:25 Hvordan så det ud inden du skilte det ad? Du tog vel et billede.Jeg vil tro at du skal samle de blå med blå fra lampe, samle den røde med brun fra lampe og samle de gule.Normalt lader man ledningerne blive ude i loftdåsen, og trækker ledningerne til lampen derfra. Søren O
PinkHenrik 6110 6300 23-01-2022 18:06 Lampen skal monteres på nul og tændledning. Det er ikke så svært, du skal bare måle dig frem til hvad der er hvad. Ledningernes farve siger intet om hvad der sker inde i ledningen, ligesom du heller ikke kan se om det er benzin eller disel der skal hældes på bilen ved at kikke på tankdækslet. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
slimjim Trådstarter 6 7100 23-01-2022 18:39 Tak for svar. Det gik fint efter jeg fulgt Sørens forslag. Jim