Hvordan skal jeg tilslutte eb lampe her?

Hej,

Lampeproblemet igen..

Jeg har prøvet at få tilsluttet en loftslampe til dette men kan lys som ikke går at slukke eller intet lys. Nu har jeg også fået al el i dette værelse udkoblet :(

Hjælp!

Jim
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Jim
Hvordan så det ud inden du skilte det ad? Du tog vel et billede.
Jeg vil tro at du skal samle de blå med blå fra lampe, samle den røde med brun fra lampe og samle de gule.
Normalt lader man ledningerne blive ude i loftdåsen, og trækker ledningerne til lampen derfra.

Søren O
Lampen skal monteres på nul og tændledning.
Det er ikke så svært, du skal bare måle dig frem til hvad der er hvad.

Ledningernes farve siger intet om hvad der sker inde i ledningen, ligesom du heller ikke kan se om det er benzin eller disel der skal hældes på bilen ved at kikke på tankdækslet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak for svar. Det gik fint efter jeg fulgt Sørens forslag. 

Jim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis