Terrassedør

Hej....jeg skal snart til at sætte en dobbelt terrassedør med side partier i så mit spørgsmål går på om der er nogen der ved hvad der skal være for noget isolering der skal være i mellem dørkarm og karmen på vinduespartiet ....jeg det kan jo ikke være rockwool  som bare bliver mast sammen så om der er noget specielt noget til dette formål.
MVH Niels Peter Sørensen

Niels
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor meget plads er der mellem de to elementer. Ville nok bare lægge noget fugebånd ind udefra og fuge udefra og så evt. stoppe lidt rockwool ind bagfra hvis der er plads når fugen er tør.
De skal skrues helt tæt sammen så tænkte om man måske kunne bruge et bredt bånd af en eller anden art....karmen er 16 cm dyb....et isolerende bånd i hele dybden sat på karme først og så vindues parti klemt sammen med en skruetvinge og så skruer i.....jeg ved bare ikke hvad bånd jeg skal købe....

Niels
Jeg har samme setup som,dig en dobbelt terrasse dør og et side parti som er skruet helt tæt sammen, jeg. Har blot lagt en stribe silicone imellem elementerne og og det har siddet siden 2013 og absolut ingen problemer 
Jeg takker for svar......god dag
MVH  Niels Peter

Niels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis