Alarm : Visonic PM+ og PMPro med underlig fejl

PM Pro : Det startede efter et par uger uden problemer med at min nye /brugte PM Pro drillede morgenen efter jeg havde koblet en trådløs sirene på.  Den blev aktiveret ved sengetid. Alle sensorer og panel sidder i stueplan Og normal med nøgleringssender aktivering fra 1. sal.  Alarm på natten over. (afstand 5 -7m mellem central og 1. sal)
Om morgenen var der ingen reaktion/kvit. med nøgleringssender  (lysdiode lyste normalt) Anden nøglerings sender på 1. sal opførte sig på samme måde. Kunne bare ikke slå fra . Måtte neden under og udløste selvf. alarmen. Kunne heller ikke slå fra med kode på centralen. Tog  tilsidst strøm fra og batteri ud. Centralen var derefter underlig. Efter et par dage uden alarm ville jeg resette til fabriksindstillinger. Det havde jeg nogen problemer med.

Så installerede efter yderligere et par dage den tidligere PM+ som havde fungeret. Det gjorde den ogå troede jeg. Men samme seance gentog sig om morgenen. Ned og forsøge at afstille på centralen Strøm fra batt. ud. Prøvede senere på dagen at sætte batteri igen Men centralen skrev tilkoblet  og sirenen hylede straks. Kunne stadig ikke betjene central med bruger eller montør kode eller bruge nogen andre nøgleringssendere. Prøvede efter et par dage at nulstille koderne med "DEF" lusen og så kunne jeg igen afstille alarmen med 1111 koden

Fik PMpro med jeres hjælp op at køre igen efter reset / ny programmering og korrekt deaktivering af PSTN
Den har nu virket i et par dage men vil seancen gentage sig ? Underlig fejl Og jeg har kun haft en af centralerne tændt af gangen så det ikke konflikter at det er samme sensorer der har været benyttet.
 Er det nogen der har erfaring med at man ikke kan frakoble igen.
På forhånd tak

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis